new watch

Blir ingen löpning för min del. Är helt slut, fattar inte vad som händer.. Var likadant igår.

Dagen på stan blev ganska så lång. Mötte upp Linn, skulle först köpa en kalender (faan nu glömde jag ju det!) och sen hitta något till Steffi. Annie mötte upp oss och jag köpte en klocka. Så jävla snygg! Jag tror ni alla kan gissa vilken färg klockan är i. Sjukt cool, och så himla mig.


inte bästa kvaliten, men tror ni förstår ändå..


När vi till slut hittat presenter till Steffi sätter vi oss på Cappucino och käkar. Så himla gott. Snackar en massa om allting. Efter ett tag dyker Carro och Emelie upp, snackar en stund med de. Sedan kommer även Michaela, som jag inte träffat sen 63 typ. Kul att se de alla tre igen.
Tror att vi satt på Cappucino i 2 timmar ungefär. Helt underbart. Vi gav varandra fina råd. Jag körde mig "follow your heart"-råd, det brukar vara en höjdare.. Eller vad säger du, Sannisen?






Kommentarer
Postat av: sannisen

ja det beror ju på hur man ser det hela.. men det är bara att follow! ;)

2009-05-14 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0