what a day

Det blev en fin dag, trots allt jävla telefonringande imorse.
Åkte in till Sportlife vid Domkyrkan med Caroline. Vi tog det ärtt lugnt, jag har inte gymmat sedan 63 och Carro skulle även gymma nu ikväll. Men vi gjorde rätt bra ifrån oss ändå. Och jag kommer garanterat att ha träningsvärk imöra. Skönt att man ska på utbildning imöra, kanske får sitta still mestadels då..

Åkte sedan och käkade lunch med mor min. Mötte sedan upp Annie (som hade en riktigt rolig nyhet att berätta. vill dock inte avslöja något här, det är inte officiellt än) och Linn. Vi gick till vårt favvoställe, Cappucino. Satt ute i det sköna vädret och käkade/fikade. Våra samtal var djupa, och mindre djupa. Sandra dök även upp. Sedan gick vi till Buttericks och jag köpte en liten peruk och fejkglasögon. (längtar!)
Efter det åkte vi hem, jag var co-driver.


Har nu suttit, okej legat, och tittat på två avsnitt av One Tree Hill. Gud, vad jag har lipat. Både för fina grejer och tråkiga grejer. Ja, jag är ganska lipig..


Och ikväll gäller det. Upp på tårna och jobba på!
Ikväll är matchen jag väntat så länge på. Olympiastadion i Rom gör två världslag, FC Barcelona och Manchester United upp om Champions League pokalen. För hoppningsvis går den även detta året till United..

Jag blev tillfrågad om jag kunde jobba ikväll. När mamma fick anledningen till varför jag inte kunde skrattade hon åt mig och skakade på huvudet.. Men vaddå, jag kan ju inte jobba ikväll om den kanalen inte finns där jag jobbar! Och vill kunna ägna mig åt matchen helt, bara matchen och inget annat.

Får se om jag dyker upp här mer ikväll. Det beror nog lite på hur det går.
Snart matchstart.

Glory glory, Man United!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0