strawberries

Det blev inget jobb för mig idag. Faktiskt jävligt skönt.
Har fått lista på det nya jobbet på dagar de vill att jag ska jobba. Shit asså, det är hur mycket som helst. Fast det kan vara värt att jobba alla dagar jag kan. Tänk sen när pengarna kommer. Då ska det sparas en hel del och shoppas lite. Ska spara till att resa för, och shoppingen mår jag bra av..


Jennie och jag har varit på stan idag. Träffade Kim och tog en fika/lunch med henne. Efter ett tag dök även Emelie (som ser så tyken ut) upp och det blev en himla massa snackande. Helgoa tjejer det dära..
Jennie och jag gick sedan en sväng på stan. Slutade dagen på stan med att köpa jordgubbar, eller som "jåådgubba" som Jennie kallar det. Åkte sedan hem till Marlena och Axel för att sätta oss utanför deras lägenhet (eftersom Jennie har slarvat bort deras nycklar). Vädret var härligt så det gjorde inget. Tryckte i oss de tre paketen jordgubbar som inhandlades, sedan väntade vi in Marlena. Jag lånade en film, sedan kom mamma och plocka upp mig.

Satte i filmen, P.S I love you, när vi kom hem. Och det var en bra film. Dock inte så himla bra som alla sagt. Alla som gråtit hur mycket som helst.. Jag grät, dock inte jättemycket. Och jag är en sån person som gråter väldigt enkelt, när det gäller tv, filmer och liknande. Men jag var nog inte på det dära "lipa"-humöret idag..

Imöra blir det förmodligen utgång med TBB-gänget.. Haha.

Kommentarer
Postat av: kim

duuu PS: I love you ÄGER dhaaaaa... mohahahaha

2009-05-19 @ 21:32:46
URL: http://kimmzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha nu ska jag allt börja läsa din blogg... Å hänga med vad som sker i ditt liv....

Pussss flickan med ett ganska så tyket och bittert utseende.. mohaha

2009-05-19 @ 21:35:42
Postat av: Anonym

Jåååååådgubba!!! Lätt att jag skulle kunna leva på de resten av livet ;)

2009-05-22 @ 10:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0