much things I want to do..

Fick för en stund sedan ett sms från Anna. Hon undrade om jag ville följa med och ta några bärs lite senare idag. Det tog emot att säga att nej. Jag kan ju inte. Det är sånt jag kommer gå miste om nu när jag ska jobba så mycket. Spontana smågrejer, även inplanerade saker kanske kommer att missas. Men jag får hela tiden försöka intala mig själv att det är värt det. Senare kommer jag kunna göra saker som jag inte hade kunnat göra om jag inte hade jobbat så mycket som jag nu ska göra. Får hela tiden säga till mig själv att det är värt det, i slutändan..
Det är svårt, men jag klarar det. Jag klarar ju det mesta!

Just nu är det Hammarby-Halmstad på tv. Efter matchen ska truppen till U21-EM i fotboll offentliggöras. Har räknat ut att jag kommer att missa det. Får se det på en senare sändning ikväll, eller läsa på någon nyhetssajt. Det är spännande att se vad för unga talanger som tas ut. Det finns ju många självklara kort som Toivonen, Bjärsmyr, Wernbloom, Gustaf Svensson.. Ja, det finns en hel del. Hoppas såklart att Sebbe kommer med också!

han är för söt..


Och nu frågade Vickan om jag ville följa med henne,
Emilie
och Eddie till Liseberg för 5-kamp..
"Det är värt det, det är värt det.."

Kommentarer
Postat av: Vickan

det är värt det!! Jag vet att det är tufft, men tänk när du ligger på stranden i australien, eller ännu bättre seglar eller surfar o bara är brun o snygg hela dagarna utan att behöva jobba! Det är värt det!

2009-05-24 @ 01:50:35
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skäms...så dåligt av mig. Det var mega länge sedan jag kollade in på din sida. Så nu har jag en del att ta igen! =) Hoppas allt är bra tjejen! Vem e killen på bilden? ;p

2009-05-24 @ 17:42:12
Postat av: Pernilla

Som du kunde ana var det bara jag som gjorde förra inlägget.. =) Puss kram

2009-05-24 @ 17:43:17
Postat av: Maria

han på bilden är min kompis Sebastian.. :)

2009-05-25 @ 09:34:01
URL: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0