all night long

Gårdagskvällen var toppen. Började med att Jennie kom och hämtade mig. Var tänkt att vi skulle vara nyktra. Då blev hon helt plötsligt sugen, och jag var inte sen att hänga på. Så istället för att köra till stan, körde hon och parkerade bilen på Axels och Marlenas parkering. Tog sedan spårisen inte till stan. Vandrade till Viktoria och träffade lite folk där. Sedan dök även annat gött folk upp..

Gick sedan vidare till Deep, de andra pallade inte stå i kön till Nivå. Jag kände verkligen att Deep inte är mitt ställe innan, men sen ändrade jag mig. Tänkte att; "heey, jag är med gott folk. vad kan gå fel?". Ingenting! Det var riktigt skoj. Vi dansade, skrattade och sjöng glatt. Skönt med folk som kan bjuda på sig.

Kvällen avslutades på en bänk med vår nyfunna vän Max. Sedan var det att åka hem, tur att Marco kom och hämtade.

Och i morse kom pappa hem också. Och nej, då gick det inte att sova.
Snart blir det att röja lite på min övervåning innan det blir att göra sig i ordning för att sedan åka och jobba.



Sen förstår jag inte varför du är sur. Du har ingen anledning att vara sur. Ska någon vara sur här så är det väl jag? Men jag orkar inte. Orkar inte ens bry mig om dig. Och det är så jävla gott. För mig är du en fis i rymden, en piss i Missisippi.. Ja, du fattar..
Eller vänta, nu vet jag. Du är kanske sur på mig för att du velat bli vän med mig på Facebook tre gånger, och varje gång har jag nekat? Är det så?








this is for you. maybe you should try this?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0