what a beautiful day

Jag är så glad, så glad. Att det finns så små saker som kan göra en glad.
Pappa ringde precis. Frågade om jag hade ätit. Av ren reflex svarar jag alltid nej på den frågan, för chansen finns att jag kan bli erbjuden mat. Det är ungefär som om någon frågar mig om jag är hungrig, jag svarar alltid ja..
Anyway. Pappa frågade om jag var sugen på pizza, så jävla gott. Och speciellt eftersom Hanna och jag var sjukt sugna på sådan mat förut, men fick lasagne istället.
Men nu ska det bli pizza iaf. Idag blir det Ciao-Ciao för mig, inbakad pizza med tomat, ost, oxfilé, lök, champinjoner och vitlök. Jag beställer dock utan champinjoner, då det inte är en av mina favoriter.

Vilken dag!
Träffat massa underbart folk, pappa bjuder på pizza och Manchester United spelar ikväll.
Kan inte bli mycket bättre va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0