some free time

Kom precis hem. Eller ah, hem och hem. Sitter i soffan på landet med fötterna på bordet. Så himla skönt. Hade önskat att jag kunde säga "faan va gött med helg", men det kan jag ju inte. Jag är inte ledig denna helgen. Ska ju jobba både imöra och på söndag. Men nu ska jag inte jobba på över 24 timmar iaf. Och det är ganska skönt. Behöver vila.
Efter jobbet på söndag så har jag varit ledig en dag sedan i söndags..
Jobbade iaf på skolan ute i Tuve idag. Och som de har saknat mig. Speciellt Novalie. Dagen var dock lugn, inte många elever idag. Fick dock vara med en och samma elev hela dagen, och det tycker jag är lite tråkigt. Fast det beror ju såklart på vem man är med, det är få elever man vill vara en hel dag med.

Nu sitter jag iaf här. Vi ska grilla lite gött och titta på Så ska det låta, var det tänkt. Men fick nu reda på att det inte är något Så ska det låta ikväll. Istället är det Pistvakt och Sjukan. Så får vi vad vi tittar på istället.. Sedan ska det krängas popcorn, hjärtan, after eight och annat gott. Ser fram emot det. 
Fettocamp 2009, here I come!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0