where's the jacket?

Om jag är 99,9 % säker på att jag lämnat tillbaka en jacka jag har lånat av en kompis, och de är i sin tur säkra på att de inte har den hemma.. Hur löser man det här då?
Jag har letat överallt där jackan kan tänkas vara, får väl vända upp och ner på hela huset. Men det är så sjukt, jag minns det som att jag har lämnat jackan till mamman i familjen. För de har sagt till mig innan att hon behövde den. Jag vet att jag hade med mig den till träningen flera gånger, för att hoppas stöta på henne..

Har jag då drömt alltihop? Jag minns ju det så väl..
Det känns så konstigt verkligt bara..


Förstår bara inte var jackan kan hålla hus, om den nu är hemma hos mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0