when it was good

Nu ligger jag här och ska sova snart, hade jag tänkt. "Jobbar inte du?" kanske ni trogna läsare tänker. Joho du, det gör jag. Men jag jobbar jour, vilket innebär att jag får sova mellan 23-07 ungefär. Dock kommer jag att bli väckt en eller flera gånger under natten. Därför tänker jag försöka sova snart, så att jag iaf får några timmars sömn inatt.



Midsommar håller på att planeras. Får se hur det blir med det..
Alla förlitar sig på mig.


Sängen jag sover i här på jobbet är en sån vanlig tältsäng som man alltid tror ska fälla ihop sig. Dock är både madrassen, kudden och täcket 100 gånger skönare än det jag hade inatt. Så det ska nog gå bra och sova. Och som Fredrick uttryckte det en gång i tiden (typ 63): "du skulle faan kunna sova ståendes". Och det stämmer nog rätt så bra.


Shit vad konstigt det kändes att nämna honom vid namn, alltså skriva hans namn. Fredrick. Var längesen jag gjorde det. Visst har jag skrivit om honom här förr, avreagerat mig. Men inte nämnt honom vid namn, vill inte hänga ut honom. Vill inte heller att mina kompisar ska ändra uppfattning om honom. Vill inte påverka deras tankar om honom till det negativa. Därför skriver jag aldrig hans namn..

ginbatat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0