yeeeeeees!

Jag hade fel, så fel.
Det kunde bli bättre. Manchester United vann över ArsenalEmpire State vilket betyder att United går till final i Champions League. 4-1 blev det sammanlagda resultatet. Och nej, Fletcher skulle inte åkt ut, ALDRIG att det är rött kort. Straffen kan jag köpa, men absolut inte utvisningen. Tråkigt bara att han missar en CL-final pga en domartabbe. Trist.

Säga vad man vill om Cristiano Ronaldo, men som han löper när han gör det.. Och han var inblandad i Uniteds alla mål denna afton. Nu längtar jag som faan till den 27:e maj.  Då ska skiten spöas ur Chelsea (förhoppningsvis)!

Tycker för övrigt synd om Gibbs som halkade vid första målet. Stackaren. Han ville bara sjunka genom marken. Tycker det var rätt av Arsène Wenger att byta ut honom, för hans egen skull då han nog mådde riktigt skit. (han är för övrigt sjukt lik Brandon Barton, om ingen tänkt på det tidigare) Sedan tycker jag också lite synd om Wenger, inte hans fel att de förlorade. Men han såg så himla ledsen ut, redan vid första målet. Nutten..

Imöra får jag förhoppningsvis träffa min älskade Elin som kom hem från US and A idag. Åh, vad jag har saknat henne. Fick höra hennes röst och skratt idag, lovely!


Nu är jag bara för glad.
Men min ilska för dig har inte försvunnit än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0