do you wanna have kids with me?

Vickan, Carro och alla ni andra. Jag käkade kycklingsallad från Phattrick igår på sjukhuset.
Berättade jag att jag satt ensam i fem timmar utan tv? Tur att en av de andra assistenterna lämnade en bok som jag kunde läsa. Annars vet jag inte vad jag hade gjort. Sen var det svinkallt i rummet också.
Dock var det varmt och skönt i D's bil när han hämtade mig efter jobbet. Åkte sedan hem till mig och sov.

Sen måste jag bara rekommendera en bok till er. Åsa Jinders "Vill du ha barn med mig?". Fy sjutton vad bra den är. Satt på sjukhuset igår och läste över 200 sidor. Och som jag kände igen mig i boken. Usch, det var läskigt. Sedan fällde jag några tårar också. Den slog helt rätt i hjärtat. Ska läsa klart boken nu, tänkte jag.
Men ni bara måste läsa den! Gör det! Men gör det då! Käften, gö det ba!


Kommentarer
Postat av: Carro.

dutti flicka:)

2009-11-07 @ 00:03:41
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0