nice, nice

Det blir ingen resa till Eslöv idag. Kärras buss hade tydligen blivit krympt i tvätten. Fick ett sms i morse om att bara spelarna får plats. Så missar tyvärr Eslöv-Kärra. En av de få matcherna jag verkligen ville se.

Det blir istället att se IFK-AIK. Jennie sa att det var ödet som gjorde att jag skulle se den här matchen. Att jag skulle se Blåvitt ta SM-guld. Hoppas verkligen att det går vägen nu. Jag ska sitta i residens Fagberg och göra allt jag kan. Jag kommer skrika. Jag kommer svära. Jag kommer vara inne i matchen.


Sedan blir det hemfärd. Ska bli trevligt att sitta bak med Axel och Marlena.

Fredagens konsert med Lars Winnerbäck var riktigt kanon! Härlig stämning, härligt folk och bra låtar. Larsa har en sådan härlig röst. Mysig liksom. Speciell.
Bilresan ner till Karlshamn var också trevlig.
Gårdagen var riktigt trevlig. Trerätters släktmiddag. Sedan blev det liv i luckan innan vi begav oss ut. Utestället vi gick till var nytt, men inget bra. Mingel heter det. Och det fanns bara ett rum. Ett jävla rum. Marlena, Danne och jag dansade från dess att vi kom dit till att vi gick hem.
Sedan blev det fyllekäk på Bönan innan vi gick upp och lade oss. Min luftmadrass hade tappat massa luft, men jag orkade verkligen inte blåsa upp den. Det får jag sota för idag. Hela natten har jag känt golvet. Har ont i hela kroppen. Tur att man ska träffa D sen då, han får fan ge mig massage. Det behöver jag.

Nu ska jag se reprisen av Idol från i fredags med Jonathan. Sedan ska jag in i duschen.

Kommentarer
Postat av: anna

synd att du missar den match du vill se men jag tror du väljer att se helt rätt match ;)

2009-11-01 @ 12:02:23
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Sitter och håller tummarna stenhårt för IFK. Gnaget kan gå tillbaka till hålet de kom ifrån!



fin blogg förresten!

2009-11-01 @ 15:06:15
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Vickis pickis

Nu kommer jag börja blogga igen hoho, min blogg är fixad =)

2009-11-02 @ 09:23:29
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Nej, jag såg det. Men IFK har ett starkt lag och Söder borde vara tillbaka till nästa säsong om jag inte har fel. Det är inte dåligt för IFK om man säger så!

2009-11-02 @ 12:18:27
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0