dreams

Drömmer konstiga drömmar för jämnan nu. De flesta handlar om D också.
Morgonens dröm var jättekonstig och slutade med att jag stod och grät.
Dock ingen anledning till det, med tanke på vad drömmen handlade om.
Tjejen som var med i drömmen var skitsnygg, tur att hon inte är riktigt så snygg på riktigt.
Det hade jag inte pallat. Puh..


Igår var det en liten prommis med Vickan innan D ringde och avbröt den.
Hade lovat att köra in honom och Christian till stan, så då får man hålla vad man lovar.
Åkte sedan hem till honom för att lägga mig. Plockade undan lite och hängde lite tvätt.
Sedan somnade jag gott. Vaknade när han ringde och skulle bli hämtad igen.
När vi väl kom hem igen hade jag svårt att somna.
Därför var det skönt att ligga kvar i morse när han åkte till jobbet..

Idag blir det jobb med start en timme tidigare. 15-22. Sedan hem till D och sova.
Uppstigning tidigt, jobb 8-19. Sen satsar vi på utgång. Kul ska det bli!

4 dagar kvar till Pink
61
dagar kvar till Australien

Det är nära nu. För båda mina drömmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0