glamour

Igår var det trevligt. Dagen spenderades mestadels i sängen eller i soffan hemma hos D. Sedan blev det en del flängade för min skull innan jag hamnade hos Vickan för att fixa mig. Det var paljett-tema och jag hade införskaffat en paljettklänning så fin. Kanske inte fin, men jävligt cool. Alla kom till Vickan och sedan körde jag hem alla till mig. Ölspel och Våghals fördrev vi tiden med. Vi åkte in till stan och landade på Trägårn. Det var trevligt. Jag var dock svintrött (och lite fuller) så åkte hem hyffsat tidigt. Hatar att åka in till stan så tidigt, för då åker man hem så tidigt.. Blä.
Men det var riktigt trevligt. Både hemma hos Vickan (där alla gnällde på hur de såg ut), hos mig och på Trägårn.

Idag gör jag inte många knop. Har städat och plockat undan här hemma. Päronen kommer ju hem snart..
Idag väntar el Clasico. Jennie kommer förmodligen hit på middag och sen ska vi se matchen ihop.
Det kommer bli riktigt trevligt, det också.


Lite halvbra bilder från min mobil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0