Henrik Krondahl

Jag skulle ge dig allting du pekar på
men bara när du inte hör vågar jag säga så..



Vet inte hur många från min gamla skola, Kärraskolan, som läser här.
Men vet att det är några åtminstone. Därför tror jag att det finns några
som kommer att uppskatta ett klipp jag fick av Sadaf. Det kommer här:


 

Denna lärare, Henrik Krondahl, hade vi i 8:an. Jag tror inte att någon som gick på skolan den tiden har missat honom. Han var väldigt speciell. Genom att se detta väcker man gamla minnen till liv.

Älskar också att han slår i bordet innan han säger: "stick härifrån!". För det var så han gjorde..

 

Lite sjukt var det också att jag berättade för D om Henrik igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0