If tomorrow comes

BK-mat slår aldrig fel.

Läste igenom lite bloggar och såg att Maria tittade på fotboll hos sin far. Då kom jag på det! Chelsea-United idag ju. På Canal Plus. Att jag hade glömt det. Dock hade det bara gått 16 minuter när jag väl kommit upp till övervåningen och slagit på tvn. Så jag har inte missat allt för mycket.

Mor och far är på väg hem. De har vart i Linköping över helgen.
Äntligen hemlagad mat. Tror det blir favoritefterrätt också.
Panacotta. Mums.

Fars dag och allt idag. Brorsan har stått för presenten till pappa då han har haft honom hos sig hela dagen. Jag skulle vilja ha lite presenter på Barndagen. Går det att fixa, tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0