in Stockholm

Nu är det nära. Riktigt nära.
Jag har gått runt med en nervös känsla i magen hela dagen.
Tänk då bara i morgon. Dagen kommer kännas riktigt lång. Jag kommer bara vilja att det ska bli kväll och klockan 19.30. För då, mina vänner, då drar det igång. Händelsen jag väntat på sen 25e februari, då biljetterna köptes; Pinks konsert på Hovet här i Stockholm.
För det är där jag befinner mig nu, i Stockholm alltså. Hemma hos min syster Sofi Löfgren. Ute på Lidingö för att vara mer exakt..

Om någon skulle fråga oss (Jennie och mig) vad vi har gjort idag skulle vi nog svarat att vi har åkt tåg, tunnelbana, buss, pendeltåg och gått en jävla massa. För det är ungefär vad vi har gjort.


Ikväll blir det tacokväll här ute på Lidingö. Bim kommer också förbi. Sedan blir det kanke en sväng ner på staden, utforska Stockholms uteliv en måndag. Det blir alltid vad man gör det till.
Middagen kommer att bli trevlig iaf, det är en sak som är säkert.

Jennie sover på soffan bredvid mig, borde väl också göra det egentligen. Men orkar inte. Hur jobbigt det nu kan vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0