is this my life i'm wondering

Jaha, då ska kvällen antagligen spenderas på Östra Sjukhuset. Min brukare åkte dit igår när jag gick från jobbet. Mötte ambulanspersonalen i dörren. Mer säger jag inte, tystnadsplikt ni vet.

Tråkigt kommer det att bli att sitta i ett rum ensam med min brukare i fem timmar. Fatta vad de kommer att gå långsamt. Hoppas att man får ha mobilen på. Kommer väl skicka sms till alla världens människor ikväll. Klockan tio kommer Monika, sen får jag gå vid tolv. Jag ska alltså jobba 17-24 istället för 17-08. Som det ser ut nu iaf. Men det kan ju alltid ske ändringar.. Stackars Monika som måste sitta ensam med brukaren mitt i natten i åtta timmar. Fy sjutton.

Vad äter man för mat när man sitter på sjukhus? Jag har inte pengar att lägga på köpmat. Jag måste spara alla slantar jag har till min resa. Kan man värma mat i mikro på sjukhus? Känns inte som det va?
Jag kan ju inte heller äta vid tre innan jag åker hemifrån och sen inte äta något på hela kvällen. Inte mat förrän i morgon bitti. Det förstår ju ni också att det inte funkar.

6 dagar till Pink
63 dagar till Australien


Kommentarer
Postat av: Patti

Fattar du hur sjukt avis jag är å att du ska på PIIIINK elle... Hatar dejj! Hade gjort vaaaaaaaad sokm helst för att få gå! Får du svininfluensen så ring mig så jag kan köpa din ticket ;) puss

2009-11-04 @ 14:17:38
URL: http://www.finest.se/patriciagullberg
Postat av: vickan

Jag tror du kan använda micro faktiskt :) jag fick de när jag praoa där så de går nog att lösa =)

2009-11-04 @ 16:38:09
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Carro.

eller en kycklingsallad:)

2009-11-04 @ 22:38:54
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0