lovely weekend

Jag är levande, men inte så mycket mer. Är sjukt jävla trött. Var en lång dag igår.
Det började med att jag hämtade upp D och åkte hem till honom vid fyra på natten mellan fredag och lördag. Han somnade snabbt, för mig tog det väl en timme.. När klockan ringde hoppade jag snabbt in i duschen innan jag åkte till Nisse Terminalen för att plocka upp Pernilla, aka PP.
Vi gick en sväng på stan, hon fick köpt sin outfit till kvällen. Jag fick köpt stort solpuder och tre trosor. Sen riktigt ryckte det i mina fingrar och vi åkte hem för att jag inte skulle spendera en massa pengar.
Vilade och tittade på SATC-filmen.

Trerätters middag här hemma och sedan var det uppdrickning. Marielle dök upp och till slut slöt även Jessica upp. Vid halv ett åkte vi in till stan och Park Lane. Där inne var det mycket trevligt folk. Leina, till exempel, var på besök från Karlshamn. Var trevligt att träffa henne och tjöta lite gött.
Kvällen avslutade på BK innan Jessica, Pernilla (som helt plötsligt hette Pelle) och D tog taxi hem till mig.

Idag har vi tagit det riktigt lugnt. Lämnade Pernilla vid tåget och D hemma för en stund sedan. Åkte sedan till Lillekärr för att titta på B-laget. Kom när det var 1,30 minuter kvar. Alltid något.

Ikväll blir det nog bara tvårätters för mamma, D och mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0