never again

Igår var det utgång. Det känner jag idag.
Och jag var full. Ganska så jättefull. Det känner jag också idag.
Jag känner lite "Jag ska aldrig mer dricka alkohol". Men jag säger det inte. Jag vet att jag kommer att dricka alkohol igen, kanske redan i morgon. Annars blir det i nästa helg iaf. Jag kommer att dricka alkohol, därför säger jag inte så.

Det var riktigt skoj igår. Förfest hemma hos Malin Öhlund. Där blev det lite olika spel och tävlingar. Självklart vann mitt lag varje sak. Inte så konstigt kanske, med tanke på att jag var med i laget.. Sedan blev det utgång. Dock försvann en jävla massa folk på vägen, till slut var det bara Vickan och jag som hittade fram till Trägårn. Väl därinne träffade vi Kärras herrlag som var ute och svängde de lurviga. Jag fick träffa Garre och krama sönder honom. Åh, vad man kan bli glad av att se folk..
Truppen samlades upp och vi tog bussen hem ihop, iaf några av oss. Gick hem till Vickan och lade mig för att vila en stund. Sedan plockade D upp mig och vi åkte hem till mig för att sova..

Och idag mår jag som jag mår..

 

I morgon blir det Stockholm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0