one last breath

SMS-konversation mellan Jessica (jobbarkompis) och mig:

Jag
"Har du jouren idag? En pizza hade inte suttit fel i så fall va?"

Jessica
"Fan vad spök! Jag letade efter mobilen så smsade du så jag hittade den"

Jag
"Säg gärna till nästa gång du behöver hjälp att hitta den ;)"

Jessica
"Jag letade efter den för att skriva till 'Ska vi låta någon annan laga maten åt oss?'"

Jag
"Haha. Vad sjukt ändå!"

För visst är det väl ganska sjukt? Det tycker jag iaf..


Idag blir det att åka in till stan och fixa visum till Australien. Sedan en snabbis på stan. Måste hitta en jävla paljettklänning. Ska kolla på Bik Bok. Hört rykten om att det ska finnas en blå där. Och det passar väl mig?
Far sedan hem till Jessica för att umågs lite med min nyopererade vän. Var iofs där i måndags med D som hade köpt blommor; "Man ska komma med blommor när någon har opererat sig!".

Ja, ikväll blir det jobb. Till 22. Sedan hem för att umågs med mor och far, me like!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Du slösar alldeles för mycket pengar!! Paljettklänning?! Kommer du använda den nånsin mer? Kommer du använda den i australien? Kass är du!!! ;)

och jag längtar tills jag opererar mig för då vill jag också ha fina blommor =)=)

2009-11-27 @ 12:26:40
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0