this isn't the right feeling

Jag känner sorg idag. Blåvitt vann inte. De spelade inte ens lika. De förlorade. De var obesegrade på hemmaplan fram till igår. Förlorade den kanske viktigaste matchen. Och mot ett jävla lag som AIK. Visst, de är duktiga. Men jag tror att AIK är det enda laget som man inte får förlora mot. Det enda laget som inte får vinna SM-guld. Helvete också!

När AIK gjorde 1-2, då slutade jag att titta. Jag svor och reste mig upp för att sätta mig i köket. Jag grät nästan igår, idag grät jag när jag vaknade. Det var inte såhär det skulle kännas att vakna upp. Jag skulle vara glad för att vi hade tagit SM-guld. NU får jag vänta ett helt år tills vi har chansen igen..



Hemresan från Karlshamn igår gick bra. Och den var rolig. Jag längtade dock bara hem. Hem till min mamma. Och hem till D..

I fredags när jag stod väldigt lättklädd framför spegeln såg jag grejer på mina ben som jag inte vill ha där. Det har jag planer på att jobba bort innan jag åker till Australien. Jag har alltså 2 månader på mig ungefär. Jag måste få bort de, annars kan jag inte ta på mig bikini..
Jag hade då verkligen bestämt mig för att bege mig ut på en löprunda idag. När jag tittar ut genom fönstret ser jag bara regn, regn och åter regn. Jag tänker då inte tvinga mig ut i regnet. Verkligen inte. Då kommer jag bli sjuk. Är ju redan halvkrasslig. Får ta löprundan i morgon efter jobbet istället.

Om det inte skulle sluta regn då..

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Absolut :) Det är bara att hålla tummarna inför nästa år!

2009-11-02 @ 13:01:05
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0