when love takes over

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förr. Jag har bytt däck på bilen. Flera bilar.
Om man inte räknar med den gången då Matte bytte på Jeffans bil när hon fick punktering, har jag aldrig gjort det innan. Och idag gjorde jag inte så mycket. Jag domkraftade mest. Och så åt jag lunch. Och fikade. Backade och körde bilar. För vi bytte på tre bilar, min pappa och jag.

När det var färdigt åkte jag hem till min opererade vän Jessica och lagade mat åt henne. Efter det vilade vi lite innan vi åkte till Lillekärr för att titta på träning. Annie var där också. Trevligt att träffa henne igen. Kul att se henne fuska som vanligt.. Haha.

Nu är jag trött och hungrig. Väntar på att D ska dyka upp. Får se när han gör det. Månadsslut på jobbet och då är det mycket att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0