and I will try to fix it

Det känns som att jag inte har sett en dator på flera dagar. Inte ordentligt iaf. Bara snabbisar. Om man inte räknar med ikväll då. För ikväll har jag slagits om min dator med min bror och Therese. Vi håller på att fixa spellista till pappas 50-årspartaj i morgon. Ja, ni hörde rätt. Farsgubben bler 50 år snart. Inte riktigt än, men väldigt snart..

Därför har det varit ett väldans fixande och donande för familjen Sköld idag. En himla massa (läs: jävligt mycket) sprit har körts till Kungälv. Vi har dukat och fixat i ordning så mycket som möjligt inför i morgon. Jag har för övrigt varit skettrött då jag inte fått mycket sömn inatt.

När jag hade fått nog av fixandet åkte jag hem för att sova i soffan. Så blev det dock. Istället blev jag övertalad att ta mig till Frölunda för att titta på handboll, Önnered-Kärra. Jag trodde dock att min kära lillebror, Mikael Löfgren, skulle spela. Så var dock inte fallet. Men det blev en del handbollstittande och en himla massa skratt.
Kom sedan hem till ett bord framdukat med räkor och kräftor. Vi sjöng snapsvisor och de andra drack snaps. Jag kände att det inte är min starkaste sida, det där med snaps. Drack därför bara lite vin.

Vi har sedan suttit några timmar i soffan och namedroppat och fixat spellista. Den är väl så gott som klar. Lite justeringar åså bara.

För några timmar sedan var jag toktrött, inte längre.
Men ska försöka sova. Om några timmar får jag väl kanske besök av D. But only time will tell..

Jag ser fram emot festen i morgon. Mina långväga kusiner kommer plus mina föräldrars underbara kompisar. Även Jeffan, Vickan och Maria är med. De två sistnämnda ska först servera, sedan vara med på festen. Det kommer bli så bra så, det känner jag på mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så länge du är med kan det ju bara vara toppen!

2009-10-17 @ 10:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0