just another fool

Jag har sovit nästan 4 timmar sedan jag kom hem. Inte ens det tror jag.
Ska bli riktigt skoj att se om jag lyckas hålla mig vaken i natt.
Jobbar ju 22-08 i natt igen. Sedan är jag ledig hela helgen.
Ska försöka att sova någon timme till innan jag åker till jobbet.
Frågan är bara vad jag ska äta idag.
Lär gå på överskottsenergi i natt. Annars får jag göra som Mr Bean;
sätta tändstickor på ögonlocken. Kanske ska testa det..

Ni som ska ut idag får gärna, mer än gärna ringa fyllesamtal till mig.
Det hjälper mig nog att hålla mig vaken.


Imöra är det utgång för mig iaf. Än så länge är det bara Mayra och jag.
Får se om fler sluter upp. Hoppas det. Vi klarar oss annars också.
Har mycket tid att ta igen då vi inte setts sen i maj..
Fast det är ju alltid roligare om man är några fler.
Så om någon är sugen på utgång imöra, hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0