a special friend

Jag har nu två dagar i rad träffat min kära vän Jessica Johansson.
Det är först nu jag inser att jag saknar henne. Vi har så roligt ihop, vi är lika knäppa vi. D frågade mig om jag hade mött min överman, och det skulle man väl kunna säga att jag har.

Det finns ingen kompis jag har som jag kommer på såna knäppa saker med. Det finns ingen annan som har lika sjuk humor som vi, när vi väl börjat kan vi inte heller sluta. Vi har alltid så himla skoj ihop och vi ställer verkligen upp på varandra..

När jag är med Jessica blir jag glad, hon får mig att må bra.
Hon kommer med kloka ord när jag behöver, hon hjälper mig och ger mig råd.
Hon får mig att skratta när jag är ledsen.
Hon är helt underbar och jag älskar henne!




Jag finner inga ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0