partynight

Sjukt seg man känner sig. Och hungrig. Seg och hungrig är vad jag är.
50-årspartaj för farsgubben igår i Kungälv. Det var riktigt trevligt.
Mycket skratt och dans. Kom hem vid halv fem, då orkade man inte göra så mycket.
Vid halv sex dök även D upp, man kan säga att han hade låst sig ute..

När jag tänker efter hade jag riktigt jävla skoj igår! Underbart folk.

Nu ligger jag i soffan på övervåningen. Skulle vilja trycka i mig en pizza eller något.
Men så blir det nog inte. Får ta lite godis istället..

Ligger som sagt i soffan och lyssnar på Emelie Lindenhall.
Det får mig alltid att grubbla och tänka på allt och ingenting.
Men jag gillar det..
Och henne med!



Lite bilder från igår tagna med min mobil..



när Jeffan hittade lappen på sista bilden kände
jag att jag bara var tvungen att fota.
tycker den är jätterolig.
dock inte alla som förstår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0