a lovely day

Det har varit en bra dag hittills.

Precis när jag skrev det här började det ösregna.
Man vad gör det när jag sitter inomhus?

Sov fram till tio idag, för himla skönt. Kokade gröt och skulle läsa tidningen samtidigt, sporten. Det blev inte jättelyckat. När jag hade läst om Kärra-matchen vände jag mig om mot spisen och då nästan flög det mjölk över hela spisen. Jag rekommenderar er alltså inte att koka gröt och stå med ryggen mot spisen när ni läser tidningen..

Vickan kom förbi och vi åkte till Kungälv. Hon skulle shoppa och jag skulle titta på saker till mamma. Det gick väl sådär. Jag fick shoppat en snygg jacka, örhängen, armband och en himla massa kakor på Bräckboden.
Jag hann även med att bjuda min vän, Wicky B, på lunch. Vid ett bord bredvid oss pågick en dejt
och vi hyste inget agg mot de alls. Inte det minsta. Det är kul när det går bra för andra. Verkligen jättekul.

Det har varit en trevlig dag, med mycket skratt.
Jag gillar Vickan, gillar att umgås med henne.


min Wicky är snygg


härlig konst de har på Cafe Mat


gott med kakor

Kommentarer
Postat av: wicky b

haha du är för go :) tack för lunchen, nästa gång bjuder jag men då tar vi ett mindre snuskigt cafe utan snusk konst ;)

2009-10-08 @ 16:48:07
URL: http://försökerkommapåenbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0