feels like I've been here before

Tröttheten kommer smygande. Sakta men säkert. Det kommer att bli tufft i natt.
Men jag kommer att klara det. Vet ni varför? För att jag är tuff. Det är jag. Så det så.

Har väl ungefär 7,5 timmar kvar innan jag kan bege mig hemåt.
Alla andra (2 st) i lägenheten sover. Då känns det extra jobbigt att vara vaken.

Jag ska ju ut lite senare idag. Egentligen blir det väl om ungefär 24 timmar. Men ändå.
Redan nu börjar jag att fundera på vad jag ska ha på mig. Jag vet verkligen inte.
Ska ju på lagfest på lördag. Fotbollslaget, där jag spelat 3 matcher. De ska ha lagfest.
Jag är bjuden. Då vet jag iaf vad jag ska ha på mig. Ett problem löst iaf.
Men imöra, vad i helsike ska jag ha på mig?

Sitter och funderar på vad jag har i garderoben där hemma.
Det enklaste hade väl varit att vänta till imöra och gå upp och kolla i garderoben.
Och känna efter. Känna efter vad jag vill ha på mig.
Men varför skulle jag göra det enkelt för mig? Det är inte riktigt min grej.



Nu har jag iaf bestämt tatuering. Nu är bara frågan vart jag ska ha den.
Och exakt hur den ska se ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0