gameday

Jaha, då måste man välja.
Lillekärrhallen 19.21 Kärra vs Skövde.
Hemma i soffan 19.00 Brommapojkarn vs Blåvitt.
Svårt jävla val. Att sitta i soffan är både gratis och skönt.
Att sitta i Lillekärrhallen är trevligt.
Kommer titta mer på matchen om jag sitter hemma i soffan.
Dock träffar jag inte lika mycket folk hemma i soffan som i hallen.
Resultatet i soffmatchen spelar större roll för mig, just nu.

Jag får överväga för- och nackdelar under dagen.
Har ju några timmar på mig..

Nu ska jag borsta tänderna några gånger, ska till tandläkaren sen.

Kommentarer
Postat av: steffi

haha skulle man kunna tro, saken är den att jag använde inte det hon skrev, gjorde om en egen pga missuppfattning :P

2009-10-23 @ 12:57:13
URL: http://stephaniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0