i don't think you'll understand..

Snart smäller det! Uppe i Lillekärrshallen förstås. Kärra tar emot Sävehof.
Ska bli kul att se om Kärra lyckas skrälla och knipa en poäng.
För det är ta mej faan en skräll om de lyckas med det. Säga vad ni säga vill.
Jag tror dock tyvärr inte att de kommer att lyckas.. Tyvärr.

De två första matcherna trodde jag inte att Kärra skulle vinna. Det gjorde de.
Den tredje matchen trodde jag att de skulle vinna. De gjorde inte det.
Kanske alltid ska tro att de förlorar? Haha.

Jag är iaf laddad och klar för match. Väntar bara på att Ankan ska ringa.
Sedan bär det av mot Lillekärr.

Laddad och klar med favorittröjan på

 

det är dock första gången jag använder tröjan.

men jag älckar den så jävla mycket redan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0