in moments like this I am a weak person

Ett konstaterande;
Onsdagnätter har bättre tv-program än torsdagnätter.

Iaf denna i veckan.
Igår fanns det mycket bättre programutbud än vad det finns idag.
Så det blir att titta på ett avsnitt av Greys Anatomy som finns på min dator.


Maria behövde lite klädråd. Då tar hon hjälp av mig, den svagaste personen som finns.
I såna här lägen faller jag för grupptrycket. Om man nu kan uttrycka sig så..
Det blev att jag beställde tre klänningar (två var dock likadana, fast i olika storlekar).
Sedan var det nära att jag beställde några skor också. Men då ställde jag ner foten och sa ifrån.
Till mig själv alltså. Det var inte så att hon tvingade mig precis. Men nästan..

Kommentarer
Postat av: Broström

Hahaha. Solly. =) Men du blir ju döläcker iaf! ;)

Och ja, jag blev svinledsen när jag förstod på riktigt att onsdagnattens Anna Pihl-avsnitt var det sista. Medicinmannen liksom? Ehh. Nä tack.

2009-10-03 @ 02:07:58
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0