it don't make any difference to me..

..what the world thinks about us, baby..

Jag önskar iaf att det var så. Jag vill att det ska vara så. Men så är det inte. Folk har alltid något att säga. Ibland är det negativt, ibland positivt. Ibland är det sanning, ibland lögn. Hur ska jag kunna urskilja sanning från lögn? Det är mycket lättare sagt än gjort. Och speciellt i det läget jag befinner mig i.

Men jag får antingen chansa och riskera att bli sårad så in i helvete. Eller så får jag lämna det nu, gå härifrån och aldrig veta hur det kunde ha blivit. Alltid gå och undra; "gjorde jag rätt?", "hur kunde det ha blivit?". Jag ångrar inte saker jag gjort, utan saker jag inte gjort. Det har jag alltid sagt tidigare. Frågan är om jag ska följa det i det här läget.

Jag vill, jag vill verkligen. Men ibland räcker inte viljan.
Hur mycket jag än vill, räcker inte viljan för två..

Det är härligt att vara nykär. Men det hade varit härligare om man hade fått vara det i fred..


hjälp!
(samtidigt är jag glad att folk "stör"..)
de gör ju det för min skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0