it's getting closer..

Jag vet inte om ni har lagt märke till det, men överallt på facebook kan man läsa om folk som är superglada för att de har börjat sälja julmust i affärerna. Visst, det är supergott och himla eftertraktat.
Igår när D och jag var på ICA i Kungälv tog han tag i en julmust. Jag såg inte först, men tittade dit och då såg jag det; JULESKUM! De som inte vet kan nog inte ana hur gott jag tycker att det är. Det är svårt att förklara. Men när jag såg lådorna med juleskum blev jag riktigt glad. Jag liksom sken upp och sträckte mig efter en låda. Egentligen hade jag velat ta minst två, men då jag hade glömt min plånbok fick det räcka med en.
Men fy sjutton vad gott de är!

Juleskum, julmust och pepparkaksdeg. När jag har allt det hemma är jag glad. Finns nog inget som är bättre än att sitta och småäta på det.
Jag har nu ätit upp halva lådan juleskum, började precis innan jag åkte iväg till banken. Jag kommer nog kunna äta upp hela lådan idag. Ska nog ta med den till jobbet. Sedan gå ner och köpa julmust och titta om de börjat sälja pepparkaksdeg också. Isåfall ska jag köpa det också. Vilken kväll det kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0