I've been thinking about you

Det är inte bra för mig att jobba sådanahära pass. Det händer inte så mycket.
När det inte händer mycket börjar jag att tänka.
Börjar att fundera på saker och ting. Vad jag ska göra och varför.

I vanliga fall hade jag varit glad i det här läget.
Jag hade studsat, nästan flugit fram när jag gick.
Det hade funnits massa rosa moln över mitt huvud.
Fåglarna hade kvittrat så fint, vädret hade varit bra.
Men nu är det inget vanligt fall.
Varken från din eller min sida.
Därför släpar jag mina ben efter mig.
Molnen som är över mig är antingen gråa eller vita.
Jag hör inget fågelkvitter och just nu regnar det.

Varför kan det inte vara som det brukar vara i det här läget?
Varför ska allt vara så komplicerat? Varför ska vi hålla på såhär?
Det är ju inte bra för någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0