lovely girl

Som vanligt när jag sitter här vid den här tiden är jag trött. Skettrött. Men sen kan jag inte somna ändå. Jag är ingen kvällsmänniska, har aldrig varit och kommer nog aldrig bli heller. Det har jag aldrig påstått. Är nog dock både morgonmänniska och nattuggla. Men på kvällen har jag en lite dipp som jag dimper ner i.. I den har jag dimpt ner i nu..

Vaknade av att de ringde från skolan i morse. Det var bara att gå upp och ställa upp. Men det gör jag med glädje, har bara en sak i tankarna.. Kunde dock bara jobba fram till två då jag skulle hämta min kära vän Sanna på centralen vid halv tre. När jag satt i bilen och såg henne komma gåendes fylldes jag av en sådan glädje. När jag sedan såg hennes megasmajl när hon väl fick syn på mig blev jag ännu gladare. Fan vad jag har saknat den lilla tösen!

Men nu är hon här och hälsar på. Och vad gör jag då? Jo, jag jobbar. Kanske inte ovanligt, men så är det. Vi får iaf halva dagen i morgon ihop, och halva dagen på onsdag. Så då ska jag njuta av hennes närhet. För sen åker hon hem. En och en halv vecka till och hon åker iväg till Australien. Men jag hoppas på att få se henne snart igen..

I morgon måste jag prata med de på LSS. Prata om tjänstledighet. Prata om julen. Prata om allt. Men jag håller tummarna för mig, hoppas att ni gör det ni också..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0