old english lady drinking white wine with friends

Gårdagen var super.

Började med att jag vaknade på jobbet. Sovit i fler timmar, dock kände jag mig inte utvilad.
Sedan var det dags för personalmöte som gick bra. Mycket bättre än förväntat. Vi diskuterade jul och nyårsjobbandet och jag är supernöjd med de tider jag jobbar. Jag jobbar mycket, men inte på de mest speciella tiderna; 23 dec på kvällen och 24 dec på hela dagen. Då är jag ledig, det känns väldigt viktigt för mig då jag håller hårt på mina traditioner. Jobbar dock på juldagen, men det får det vara värt.

Åkte sedan och plockade upp Sannisen, åkte hem och bytte om för en snabb visit i stan. Tyvärr råkade jag hitta en snygg klänning som jag bara var tvungen att köpa. (förlåt, Vickan. men jag ska inte gå ut på hela helgen och var inte ute förra, nästa helg ska jag inte heller ut)
När vi kände oss klara i stan åkte vi till Annie på en fika. Äntligen har vi funnit tillbaka till varandra. Så kändes det för mig iaf. Har ju varit lite konstigt ett tag, men det känns bättre nu. Som förr liksom. Och det är jag superglad för då jag verkligen tycker om Annie så himla mycket. Hon är ju en underbar tjej.

Vi tre tjejer blev rätt sugna på att hitta på några rackartyg på kvällen efter Annies träning, så Sanna och jag åkte hem till mig och bytte om. Sedan körde D oss till Annie där vi tre drack ungefär 2,5 vinflaskor och snackades en massa skit. Vid tvåtiden hämtade D oss och körde hem till mig där vi somnade gott. Han var inte jättesugen på att gå upp när klockan ringde vid kvart över sex, vill jag lova.

Nu väntar jag på Sanna. Borde kanske städa lite här hemma då vi får gäster på lördag. Jag kan ju börja idag, då har jag inte så mycket att göra i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0