one of us is gonna die young

Lördagen var trevligt, men tidigt.
Fotbollen gick åt helvete. Trots att vi gjorde allt vi kunde hemma hos Peter. Vi bytte positioner, vi drack sprit, Alex gick på toa.. Ingenting hjälpte. Nu är det väl tack och hej med VM-slutspel.
Riktigt tråkigt. Känns som att jag vill bojkotta VM i sommar. Men så kommer det inte att bli, kul att se på fotboll. Dock hade det vart ännu roligare om Sverige varit med.

Vi hamnade på Bryggeriet efter matchen. Där var det lite folk man kände. Trevligt.
Jag var dock hemma vid halv tre. Vid fem sedan dök D upp.
Igår låg vi bara i sängen hela dagen. Käkade kakor och juleskum.

Jobbade mellan 16 och 22. Åkte sedan hem till D och kollade på film innan vi somnade..

Ikväll blir det karaokebar med min jobbarkompis Jessica och några av hennes kompisar.
Får se om det blir Rockbaren för mig sen, eller om jag åker hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0