sorry, guys!

Förlåt mig för min negativa inställning. Men det är så jag känner just nu.
Vet inte varför, det bara är så idag.

Kan ha att göra med att jag skulle jobbat till fem. Sedan skulle jag vandra ner till den lilla butiken i Floda för att köpa mig ett par jeansleggings. Efter det var det tänkt att jag skulle åka hem och hämta mina papper på mobilen för att sedan köra till Backaplan och hämta ut en ny mobil. Efter det skulle jag hem och baka lite kladdkakor till pappas fest om två veckor. Efter det skulle jag hem och kolla på fotbollen, IFK-GAIS.

Tror ni att det blev så?
Isåfall tror ni fel. För så blev det inte.
Istället satt vi kvar på Sahlgrenska i väntan på en ambulans eller sjuktransport som skulle ta oss till Floda där jag skulle bli avlöst. Klockan fyra började vi att vänta. Vid halv sju dök ambulansen upp och vi var i Floda strax före halv åtta. Så det blev inte direkt som jag hade tänkt mig.. Fick, istället för allt inplanerat, åka snabbt till Donken i Partille, sen tanka och sen köra snabbt hem för att hinna se andra halvlek av Blåvitt-matchen. Tack och lov gick det bra.

dagens hjälte



Om ni undrar vad man gör i en korridor på Sahlgrenska
i väntan på en ambulans så lyssna här:
Ingenting! Det finns ta mej faan ingenting att göra.
Eftersom jag fick äta tidig lunch då vi skulle åka till Sahlgrenska vid ett var jag ganska så hungrig där på slutet. Hade det gått mycket mer tid hade jag blivit ganska så grinig.

Vad väntar mig nu? Att mamma ska komma hem så att jag kan gå och lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0