streeetrace

Igår på jobbet var jag sjukligt trött. Trodde att jag skulle somna när jag körde hem. Men jag lyckades att hålla mig vaken. När jag kom hem ville jag bara se vem som åkte ut ur Idol. Det blev Carolina. Sedan gick jag upp på min övervåning för att borsta tänderna och tvätta bort sminket. När det var gjort var det bara att slänga sig i sängen och däcka. Trodde jag. Men ack så fel jag hade.
Istället får jag först två sms där D frågar om jag ska med honom och Christian för att titta på streetrace. Jag tackade, men avböjde. Tror ni att det hjälpte? Nej. Tre minuter senare ringer han och säger att de är utanför och att jag ska komma ut. Så det var bara för mig att hoppa ut i bilen.

Streetrace är väl inte riktigt min grej. Jag gillar när det går fort åså, men när folk ska stå och spinna och hålla på blir jag bara så trött. Men vi hade det trevligt ändå. Polisen dök upp så det var bara för oss att åka därifrån.
Kom dock inte i säng förrän efter ett i natt. Därför var det ganska så segt att öppna ögonen och stiga upp ur sängen när klockan ringde 06.30 i morse. Jag kom dock upp till slut. Hann till och med duscha innan.

Ikväll blir det fotboll hos Peter. Sedan blir det väl förhoppningsvis utgång.
Ska bli trevligt. Jennifer och Jonas kommer väl hit om två timmar eller något.
Innan de kommer ska jag sova middag.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0