the king of soccer

Igår tittades det på fotboll här hemma. Det var mor, far, D och jag. Efter första halvlek var det inte några fina ord som klingade här hemma (läs: från min mun)2-0 till Halmstad, guldet var borta. Dock hade jag lite hopp, sa flera gånger att vi tar detta. Så rätt jag hade. Man ska aldrig räkna bort Kung Hysén. 2 mål på egen hand. Första målet är ett riktigt klassmål. När matchen slutade 2-2 var jag hyffsat nöjd ändå. Hade dock hellre sett en seger till oss. Det positiva nu är att vi har avgörandet i våra egna händer nu. Vinst mot AIK på söndag och guldet är hemma igen.

Dock missar jag den matchen. Är antingen i Karlshamn och myser eller i Eslöv och tittar på handboll.




2 dagar kvar till Winnerbäck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0