to be with you

Ja, jag lever. Så gott som iaf.

Fredagen var toppen. Någon slags förfest hemma hos Elin med henne, Johanna och Amanda. Johanna fixade självklart min frisyr. Denna gång blev det lite out of bed/knullruffs. Men jag var nöjd, som alltid när Johanna är där och fixar.
Vi åkte in till stan, mötte upp Camilla. Sedan dök det upp några till och vi gick in på Sticky Fingers. (ja, det blev ändrade planer för min del). Erik Hassle stod på scenen och vi stod där och sjöng. Iaf den sista låten, då det var den enda man hört innan. Men han var duktig, Erik. Jätteduktig.
Kvällen avslutades på Excet ihop med nya och gamla bekanta. Trevligt.

Lördagen spenderades mestadels i sängen, innan det var dags att gå på det igen. For till NRJ:s beachvolleyhall i Sisjön. Där var det dags för match och lagfest. Vad jag förstod när jag kom dit var att även herrlaget skulle vara med, ganska förvånad blev jag.
Det gick ganska bra för mitt lag. Jag kände dock att alkoholen som förtärdes var på väg att bli för mycket då jag bara hade ätit en ölkorv på hela dagen.. Men det gick bra.
Efter alla matcher gjorde vi oss i ordning, sedan blev det pizza hemma hos Emil. Gitarrspelande och skönsång. Ja, jag sjöng. Fick hjälpa folket med texterna. Blev också lite Singstar, 4 vinster av 4 möjliga för min del. Och då kan jag ändå inte sjunga..
20 personer begav sig sedan till Bryggeriet där vi gjorde oss ett eget dansgolv på övervåningen. Riktigt trevligt var det.
Åkte sedan hem till D och käkade donkenmat. Sedan däckade en av oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0