tonight's gonna be a good night

Seger för Frölunda med 4-2 igår. Efter matchen hämtade D mig och vi åkte hem till honom för att hänga tvätt. Himla rolig sysselsättning, det dära.

Idag då. Vad händer idag? Hmm.. Det var något speciellt med den här dagen.
Just det ja. Lars Winnerbäck spelar i Lisebergshallen. Jennie fick ju det av mig i födelsedagspresent. Köpte även en biljett till mig och en åt Sara, Jennies lillasyster.. Så ikväll ska vi till Lisebergshallen för att titta och lyssna på detta musikunderverk.
Det kommer bli en magisk afton!
Efter konserten kommer Axel och Marlena för att hämta oss. Sedan bär det av mot Karlshamn där Jennie ska firas imorgon på hennes födelsedag.

På söndag kanske jag tar tåget till Eslöv. Kärra kommer ju dit för att spela mot de. För mig är den matchen väldigt speciellt och eftersom jag kommer missa vårens match här hemma, får jag ta mig dit och titta. Tänkte sedan åka med spelarbussen hem till Kärra.

Ska snart in i duschen, sedan ska det packas för helgen.
Jag är laddad för ikväll och för resten av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0