weekend

Det blev att jag tittade på damerna ihop med mina vänner i fredags. Efter första halvlek ångrade jag mig. Men när Kärra började att närma sig Skövde i andra halvlek ångrade jag tillbaka mig. De var nära att knäppa de på åtminstone ett poäng, dock förstörde lite tabbar chansen. Men det var en rolig och spännande andra halvlek. Jag satt och skrek, nöp mina vänner i benen.. Linn frågade om jag hade bitit henne i benet, det var mycket möjligt att det hade hänt..

Åkte in vid femtiden för att hämta D i stan. När vi väl kom i säng, ringde klockan 3 timmar senare. Han skulle upp och spela innebandymatch. Snäll som jag var åkte jag med. Även min man, Peter, spelade.
Sedan åkte vi hem till D och hämtade kläder, därefter hem till mig. Han slocknade direkt och sov tills jag kom upp till honom med frukost. Han käkade den och somnade om igen.
Själv satt jag upp och tittade på Skruven är lös. Det där med att somna om är inte riktigt min grej.

Vid fyra tiden var det dags för Öppet Hus här hemma.
Farsgubben ni vet.
Jag lämnade min familj och de gäster som var kvar vid åttatiden. Då kom min skjuts som körde mig till Sara NirvanderCocktail-party. Underbara personer som man inte träffat på länge, kan det bli annat än super? Det blev inte annat än super iaf. Kvällen avslutades för Carro, Jessica och mig på Trägårn ihop med en jävla massa Kärra folk och även lite Fröundapack.

Vi var ett gäng som begav oss till DonkenKungsport innan det var dags att bege sig hemåt. Jag gick upp mot Avenyn och mötte D, de andra tog en taxi hem (tydligen med en idiot till taxichaufför!).

Ikväll blir det att titta på mina favoriter, Eslöv. De möter Sävehof i Partillebo.. Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0