you spin my head right round

Jag har fått lite förfrågningar om jag lever och andas fortfarande.
Och det gör jag. Men det är knappt att jag känner det själv.

Måndagskvällen blev kanon. Kändes konstigt att sitta på Backaplan en måndagkväll och dricka öl vid halv sju. 3,5 timmar senare hade jag fått i mig två öl, fyra cider och en tequila. Det hade också hunnits med att lära känna nytt folk + att sjunga lite karaoke. Jessica valde dock Aretha Franklins Respect till mig och jag kände att jag inte hade rösten för dagen så hon fick hjälpa mig. Jag hade iaf en riktigt trevlig måndagskväll som avsluades hemma hos D..

I tisdags började mitt mördarpass. Då var det att jobba 8-15.30 i Tuve, åka hem och packa för att jobba 17-08 i Floda. I morse åkte jag därifrån direkt till Tuve för att jobba 9-15.30. Alldeles strax ska jag åka tillbaka till Floda och jobba 17-08 igen. Sedan blir det Tuve i morgon bitti 9-15.30.

9-15.30 är inga långa dagar. Absolut inte alls. Men då måste jag tillägga att det tar ungefär 45 minuter att köra från det ena stället till det andra, speciellt vid de tiderna jag åker. Då är det köer.. Det är ju inte riktigt så att jag hinner vila däremellan precis..

Jag har bara en enda sak i tankarna som hjälper mig igenom dagarna. Vickan vet vad det gäller..
Ni andra får jag hålla på sträckbänken, men även ni får veta snart..

Nej, plikten kallar.
I morgon blir det kanske bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0