a hard day

Jag förstår inte hur man kan bli så himla trött av att inte gjort något vettigt. Eller jo. Jag har faktiskt gjort något vettigt. Har faktiskt lagat mat. När jag vaknade, efter att ha somnat om här hemma, var jag sjukt sugen på spaghetti och köttfärssås. Därför blev det att åka upp till affären och handla för att sedan tillaga maten. Så förutom att ha lagat mat har jag inte gjort jättemycket vettigt. Legat i sängen. Tittat på tv. Surfat på internet. Ja, det är väl vad jag har gjort. Men förtjänar lugnheten efter en så hektisk helg. Så det så.

Får väl plocka undan lite på min våning. Men det är mindre skoj. Inte alls kul. Men man måste ju hålla lite ordning och reda. Får sätta på Lugna Favoriter på webradion och sjunga med. Då går det lättare och blir roligare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0