dancing in the dark

Kvällen igår var trevlig. Mycket trevlig.
Den innehöll mycket skratt, sång och lek här hemma.
Sedan for vi in till stan, landade på Nivå där vi dansade
eller spelade upp en jävla massa pengar.
Vi träffade Natta också. Inte sett henne sen 63, kan jag tro..
Kvällen avslutades på Kebabhouse innan Jeffan och jag åkte hem.
Tror inte att vi hann hem innan jag hade somnat.
Tydligen har jag också skickat sms i sömnen. Det är inte illa det!
Vem mer klarar det liksom?

Idag är det jobb som står på schemat. Måste bara få i mig något innan.
I matväg alltså.
Efter jobbet ska jag förmodligen träffa min kära vän Jennie.
Hon ska dock på någon slags reunion med gymnasieklassen.
Så vi får se hur det blir.. Trevligt ska jag ha det iaf.

Och imöra. Då ska jag inte jobba. Har bytt bort mitt pass.
För då, då ska jag spela fotboll. And I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0