walking

Matchen mot IVH Västerås gick bra. Iaf för vår del. Vi vann med 31-24 om jag inte minns helt fel. Med vi menar jag ännu en gång Kärra. Eddie, Therese och Jeffan var bäst ännu en gång. Malin var bra framåt, Jessica J och Annica var bra bakåt. Jessica E gjorde några fina delikatesser.



Efter matchen tog det ett tag innan vi kom iväg. Men till slut kom vi iväg. Kom inte så långt då vi körde in på Donken i Kungälv. Sedan var vi på väg mot kräftskivan i Stenungsund. Första gången jag åt kräftor. Och jag som tycker att räkor är jobbigt att äta, snacka om att kräftor är ännu jobbigare. Käkade en kräfta, sedan gav jag upp och satsade allt på räkorna och den goda räkmackan Vickans mamma hade gjort.
Det blev en del snapsande och sjungande, me like a lot. Efter maten blev det lite snack och sedan ännu mer sång. Vid tolvtiden kom Cacca och hämtade Caroline och mig. Snabbt hem till mig för att byta om innan jag mötte upp Linn och Annie på stan. Kvällen slutades på Parken för min del ihop med en jävla massa gött folk. Åkte sedan hem till D och helvetet bröt loss.

Jag har iaf försökt att lösa allt som går att lösa. Nu är det upp till andra att göra vad de vill..
Jag ska bara komma på vad det är jag vill..


Igår tittade Vickan och jag på Blåvitt-Hammarby som jag hade beställt hem. Sedan kom D och Vickan försvann med en blåslampa i röven. När D åkte blev det käk med mor och mormor, sedan for jag ut på promenad med Vickan. Vi gick i över två timmar. Skönt att prata av sig. Sedan kom D på besök och somnade i soffan.. Trevlig karl det dära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0