lista

Allmänt:
Namn: Maria.
Piercingar: En i vardera öra, en i tungan och en i ena bröstvårtan.
Tatueringar: Inte än. Men det kommer..
Längd: 1700 millimeter.
Skostorlek: 39-40.
Hårfärg: Blond med lite inslag av svart (och blått just nu)
Är du kär i någon: Nje, inte än..
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland.
Tänker du på självmord: Det händer väl, när man hör andra prata om det.
Tycker andra att du är attraktiv: Det finns det folk som gör, ja.
Vilket shampoo använder du: Bed Head eller Björn Axén
Vilken parfym använder du: DKNY Green & Red Delicious eller Björn Borg (glömt namnet).
Vad är du rädd för: Att mista någon jag tycker om.
Gillar du att tvätta: Ingen favoritsysselsättning direkt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: I alla former

 

Senaste:
Film du hyrde: Johan Glans World Tour of Skåne. Skitbra.
Film du köpte: Sex and the city - the movie
Låten du lyssnade på: Eric Linder - Ännu doftar kärlek
Låten du hade på hjärnan: John Mayer - Free Fallin'.
Låten du laddade ner: Ola Svensson - True Colours.
Personen du ringde: Vickan
TV program du tittade på: Seinfeld
Personen du tänkte på: Marcus Erixon.

 

Favorit:
Mat: Nummer 9 just nu. Annars Pasta a la Kenneth
Låt: Beroende på humöret. Men med en text som berör.
Sak att göra: Pussas, spela fotboll, kramas, vara i närheten av folk jag tycker om.
Sport: Fotboll, friidrott, fotboll, handboll och fotboll.
Dryck: Coca Cola i alla lägen.
Kläder: Det jag trivs i.
Film: FöräldraFällan, Remember the Titans, SATC, Män som hatar kvinnor.
Bil: Lexus.

 

Antal:
Gånger du varit kär: 2,5.
Gånger ditt hjärta brustit: Det har väl hänt.
Hjärtan brustit på grund av dej: En gång, vad jag vet iaf..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det har också hänt..
Ärr du har på kroppen: Ett som jag kommer på just nu.

 

Senaste:
Bok du läste:
Hedersmordet på Pela. (håller fortfarande på)
Personen du fick mail av: Mamma.
Personen du fick brev av: Bim, antar jag.
Personen du fick sms av: Stephanie.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I somras någon gång, då min bror var hemma..

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit, duschat, kollat på tv, ätit, gått på promenad, jobbat, ätit..
Var det kul: Helt okej, faktiskt
Hur tidigt stiger du upp: Beroende på vart jag sover och när jag börjar..
Gillar du att slåss: En favoritsysselsättning. Verkligen.
Vad ska du göra ikväll: Fortsätta jobba fyra timmar till åtminstone.
Är du seriös: Det händer..
Vad är du allergisk mot: Snåla, egocentriska människor..
Var har du ont: I hjärtat..
Använder du hårspray: Ganska ofta
Kan du stå på händer: Självklart. Jag kan hoppa högre än ett höghus också.
Favorit serie: One Tree Hill.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Jag gillar ketchup. Inte lika mycket som Jooi och Sooi.
Är du glad nu: Så glad jag kan bli i detta läget.
Var du glad igår: Ja, det var jag.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Musik.
Stockholm är: En mysig liten håla..
Göteborg är: En helt underbar stad.
Kan du sjunga: Ja, hellre än bra.
Mer värt än guld: Att de jag tycker om har det bra.
Spaghetti eller makaroner: Spelar väl ingen roll?
Ett land jag helst vill besöka: Australien.
Ska bli skoj: Att se hur mitt liv ter sig.
Ska inte bli skoj: Om det går åt helvete.
Sparar till: En lång resa. Annars en flytt hemifrån.
Väntar på: Att jag ska få åka hem och lägga mig i mammas och pappas säng.
Pålägg som gäller: Bonjour Vitlöksost. Skagenröra.
Dagens dryck: Coca Cola.

 

Stal listan från Maria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0