what a beautiful morning

Tack både Vickan och Carro för hjälpen.
Nu kan jag sjunga hela sången.

Igår blev det inget stan med Annie. Istället blev det film, systrar i jeans, och thaimat med D. Sedan tryckte vi (läs: jag) i oss (läs: mig) en himlans massa chips. D var lite trött så vi gick och lade oss ganska tidigt. Hann inte se klart filmen. Dock har jag sett den innan, och jag har läst boken. Så det gjorde inte så mkt.

Kom hem vid sju i morse. Somnade om strax efter åtta och vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Jag hade kunnat sova länge till men då jag ska upp tidigt imöra för att jobba måste jag gå upp i tid idag för att kunna somna ikväll. Ska jobba ikväll med. 17-08. Sedan blir det ute i Tuve 9-16.30 imöra. Sedan ska jag träffa Annie. Och köpa grejer till kräftskivan.

Innan jag åker till jobbet idag måste jag ta mig en dusch. Sedan ska jag också besöka banken. Det är vad jag måste göra.. Intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0